Alla inlägg den 5 november 2011

Av Molly - 5 november 2011 18:55

Hhej bloggisen!


Har ni haft en riktigt kuslig Halloween idag?

 Det har i alla fall jag haft.

 Hehe.

 Jag var hem och skulle lämna ur allt godis som jag hade fått.

 Och så bara kommer det några killar som

liksom bara dampar och så säger dom typ bara:

AAAAAH! Nu kommer jag och äter upp er.

Man liksom bara: Okej, normal boy?

Jag liksom vart inte rädd men ändå.

Var lite frisk, eller?

Glömde ta kort på oss i Halloween kläder så jag kan väl göra det,

via PiZap? =)

Måste bara ta på mig min dräkt. XD

 

Haha,

Här har vi mig i min coola spölkdräkt. ;P

Kanske inte läskig.

Men skojjjjjig.


Pözz.


/Molly.

Av Molly - 5 november 2011 09:58

Happy Halloween alla läskiga bloggläsare!


Idag så har ni ju hört i inlägget innan detta att jag ska va med Simon och Victor. Det var ju meningen att vi skulle dra till Victor vid 10:30 fast Simon ringde igår kväll och sa att han inte kunde komma vi 10:30 för han skulle till IKEA så jag ville ju inte dra själv till Victor så då drar Simon och jag till Victor vid 13:00 typ? Men vid ungefär 11:30 eller 12:00 så ska jag ringa till Vendela och se hur vi ska göra. Och med "Se hur vi ska göra" så menar jag om jag ska komma dit och hjälpa henne packa sakerna som hon ska ha med till mig. Och så får jag ju se till så att hon inte glömmer Halloween-Kläderna eller Fake-Blodet som vi köpte i Oktober, tror jag att det var i alla fall? Men inatt så sov jag ju hemma hos mormor för mamma var på "Ladies Night" och hon sov då på Hotell så jag kunde/ville inte vara hemma själv. Föresten så får jag inte ens vara hemma själv då.   Först när jag hade en blogg här på bloggplatsen.se så var det när jag skulle skaffa en Panfu-Blogg (http://www.panfu.se/). Så jag var väl typ 9-10 år då? Men då så trodde jag att bloggplatsen bara var för Panfu-Bloggar. Så då skrev ju jag i ett inlägg typ "Jag tycker att det inte är så många på bloggplatsen som skriver om Panfu, om man ska ha en Panfu-Blogg så ska ni väl skriva om Panfu då?". Haha, jag trodde att bloggplatsen bara var för Panfu. Men nu eftersom att jag har en vanlig så förstår ni nog att jag vet att jag inte längre tror att detta är bara för Panfu-Bloggar. Hehe. Men nu har mormor vaknat och jag ska ringa Vendela om ungefär två timmar eller något sånt? Men nu så ska jag lägga till lite länkar i bloggen. Vi ses. (Ikväll innan Vendela och jag ska gå Bus eller Godis så ska jag ta kort på oss. Och sen så ska jag ta med mig min kamera så att jag kan ta kort på vart vi går och filma lite med den!). Men ni får ha det så bra! <3


Molly.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! I min blogg så kommer jag att blogga om mig och mitt liv. Ni kommer att få veta vad jag gör med mina kompisar på fritiden och hur kul jag och min bästis har när jag inte berättar det i bloggen! Hoppas ni gillar min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästboken

Översätt


Ovido - Quiz & Flashcards