Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Bus eller godis? Vad väljer du!!!?

Av Molly - 5 november 2011 18:55

Hhej bloggisen!


Har ni haft en riktigt kuslig Halloween idag?

 Det har i alla fall jag haft.

 Hehe.

 Jag var hem och skulle lämna ur allt godis som jag hade fått.

 Och så bara kommer det några killar som

liksom bara dampar och så säger dom typ bara:

AAAAAH! Nu kommer jag och äter upp er.

Man liksom bara: Okej, normal boy?

Jag liksom vart inte rädd men ändå.

Var lite frisk, eller?

Glömde ta kort på oss i Halloween kläder så jag kan väl göra det,

via PiZap? =)

Måste bara ta på mig min dräkt. XD

 

Haha,

Här har vi mig i min coola spölkdräkt. ;P

Kanske inte läskig.

Men skojjjjjig.


Pözz.


/Molly.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molly - 12 november 2011 09:20

jag e jag, ni kan nt styra över mitt liv jag gör som jag vill jag struntar totalt i om ni nt följer min blogg nu men jag vill nt längre ha på bloggplatsen jag vill ha på blogg.se så nu skiter jag i om ni kommenterar och säger "jag kmr nt fö...

Av Molly - 6 november 2011 16:07

Nämen shenna bloggisen!   Vendela drog hem kanske vid 14:00? Men hon drog i alla fall hem efter att vi hade packat ihop hennes grejer och efter att vi hade ätit lunch. Vi åt världens godaste kokkorv. Sibyllakorv. Men Vendela och jag ska väl kansk...

Av Molly - 5 november 2011 09:58

Happy Halloween alla läskiga bloggläsare!   Idag så har ni ju hört i inlägget innan detta att jag ska va med Simon och Victor. Det var ju meningen att vi skulle dra till Victor vid 10:30 fast Simon ringde igår kväll och sa att han inte kunde komm...

Av Molly - 4 november 2011 19:59

Hejhej bloggen!   Imorgon så ska jag gå upp vid 08:00 för vid 09:30 så måste jag dra från mormor för då så ska jag cykla hem till Simon som är hos sin pappa. Så då ska jag och Simon cykla hem till Victor och så ska vi tre va. Vi frågade om Victor...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg! I min blogg så kommer jag att blogga om mig och mitt liv. Ni kommer att få veta vad jag gör med mina kompisar på fritiden och hur kul jag och min bästis har när jag inte berättar det i bloggen! Hoppas ni gillar min blogg.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästboken

Översätt


Skapa flashcards